מס' טלפון: 04-8119521

התקנה והגדרת תוכנות

התקנה והגדרת תוכנות - לכל עסק יש שיגרת עבודה יומית. למעשה מדובר בתוכנות שאתם רגילים לעבוד איתם ברמה יום יומית בעבודה שלכם, זה יכול להיות תוכנות הנה"ח, מערכות ERP, שירותי ענן, תוכנות שב"א, תוכנות הנדסה וכ"ו.

הבעיה מתעוררת כאשר החלפתם מחשב, התקנתם מערכת הפעלה מחדש או התחלתם לעבוד מהבית, לאחר שינויים אלו לא נשאיר אתכם להתמודד עם הבעיה לבד. למומחים שלנו ידע רחב בהתקנה והגדרה של תוכנות שונות, והם יכולים להתקין ולהגדיר בצורה איכותית ומהירה כל תוכנה נחוצה לעבודה נוחה, בין אם מדובר בדרייברים למערך מחשוב או בתוכנות משרדיות, מולטימדיה או אינטרנט.

תכירו שירותי ההתקנה והתמיכה השוטפת שלנו התקנת תוכנה בצורה נכונה – המפתח לייעול עבודת המשרד, לחסוך זמן עובדים בלנסות לפתור בעיה לבד ולשלם על כך שעות עבודה.

עבודה יעילה ובטוחה של מחשב תלויה בהתקנה והגדרה נכונה של תוכנות - החל ממערכת הפעלה ועד לעזרים נחוצים. לכן מומלץ כי רק איש מקצוע יתקין תוכנות במחשב, בין אם מדובר בהתקנת אנטי - וירוס או תוכנות משרדיות.

כיצד מתבצעת התקנה, הטמעה והגדרת תוכנות?

ניתן להשתמש בשיטות שונות של התקנות תוכנות נדרשות למחשב, כדי לבצע את המשימות הנדרשות, המומחים שלנו תמיד יודעים איך לפעול באופן יעיל. לאחר בדיקת דרישות העסק נחליט אם להוציא עבורכם טכנאים או נוכל לבצע עבודות נדרשות מרחוק. עבור סוגים מסוימים של תוכנות חייבים להגיע להתקנה לכתובת בית העסק. ניתן לחבר חלק משמעותי מהתוכנות ע"י הגדרות מרחוק. במצבים מסוימים נצטרך מעט עזרה מכם עד לשלב חיבור לרשת והתחברות מרחוק. הטכנולוגיות של החברה לתמיכה מרחוק נוחות מאוד ומאפשרת לבצע כמעט כל פעולה באופן מהיר ונח.

בדיקה והתקנה של תוכנות שונות למחשב.
בדיקה והתקנה של תוספים נדרשים לפעילות תוכנות מחשב.
הגדרה והתקנה של תוספים נדרשים לפעילות המדפסת.
התקנת תוכנות נדרשות לאבטחת מידע.
התקנת תוכנות טלפוניה לביצוע וקבלת שיחות דרך המחשב.
הגדרה והתקנה של תוכנות דוא"ל.

מלאו את הפרטים הבאים: