מס' טלפון: 04-8119521

אבטחת מידע ופתרונות סייבר

הטענה הרווחת בקרב בעלי עסקים היא, כי מדובר בעסק ללא אויבים ולכן אין להשקיע בתחום אבטחת מידע. אותה הטענה נפסלת כאשר מתרחשות התקפות סייבר בחברות. אולם בשנה האחרונה, חל שינוי חוקי, במסגרתו הכנסת חייבה את בעלי העסקים בתקנות אבטחת מידע.

תארו לעצמכם מצב כזה, כאשר גנב יכול לקחת כל דבר הנמצא אצלנו בבית מבלי שנרגיש בכלל אלא רק לאחר מעשה. הוא גם יכול להחליף לנו את מנעול דלת הכניסה כך שלא נוכל להיכנס הביתה. גנב כזה המסתובב לנו בבית ועושה מה שהוא רוצה זו אנלוגיה מדויקת לפריצת סייבר לרשת ארגונית.

בפריצת סייבר לרשת ארגונית, נכנס אדם זר לקודש הקודשים של הארגון, חשוף לחלוטין לכל המידע הארגוני. הוא יכול לעיין בו, להעתיק אותו, לחשוף אותו לציבור, למכור אותו, למחוק אותו, לשנות אותו והכל מבלי שנדע אלא רק לאחר מעשה.

על מנת למנוע פריצות כאלה, חייב כל ארגון להגן על עצמו בהתאמה באמצעות פתרונות אבטחת מידע לעסקים. הגנה ארגונית מפני מתקפות סייבר היא שילוב של מספר אמצעים אשר יחד יכולים לתת מענה מצוין לתופעה הזו:

הגנה היקפית - מוצרי הגנה היקפית בעולם אבטחת המידע הם לדוגמא Fire Wall , מוצרי אוטנטיקציה והזדהות חזקה, WAF, Antivirus, CDR, Endpoint security (על כל קטגוריות המוצרים האלה תוכלו לקרוא באתר האינטרנט של אינפוגארד)
התראה - על כל ארגון לשלב מוצרי התראה על ניסיונות פריצה לרשת שלו, בדומה לאזעקה או זרקור הרגיש לתנועה מסביב לבית. מוצרי התראה בעולם אבטחת המידע שייכים לקטגוריה של Siem Soc.

הצפנת מידע - הצפנה בקבצים, במסמכים, בגיליונות האקסל בתיקיות הפזורות ברשת המחשוב שלו, הדבר המומלץ ביותר הוא להצפין אותו ולשמור באופן מאובטח על מפתחות ההצפנה.

נעניק עבורכם ייעוץ מקצועי – ניתן עבורכם מענה ופתרונות מתאימים לכל ארגון על מנת שיוכל לפעול בצורה מאובטחת מספיק בעולם קיברנטי של מתקפות סייבר. אל תחסכו בהגנת סייבר ובתחום אבטחת המידע לעסקים, חיסכון היום, עלול לעלות לכם ביוקר מחר.

מלאו את הפרטים הבאים: