מס' טלפון: 04-8119521

פיתוח מערכות CRM , ERP ומערכות

כיום, כל עסק בסדר גודל קטן, בינוני או גדול זקוק למערכת CRM, ERP או מערכת בילינג על מנת לנהל את מאגר לקוחותיו, לקוחות פוטנציאלים, ביצועים ותהליכי עבודה בין מחלקות, מלאי, דוחות ועוד.

המטרה הסופית להתנהל עם מערכת אחת בצורה הכי יעילה. דבר זה ישפיע על ההכנסות השנתיות של העסק וכן על שביעות רצונם של לקוחותיו.

בשוק ישנן לא מעט מערכות מוכנות לשימוש, כמובן ישנם יתרונות כמו: מחיר פר משתמש, מערכת לא דורשת פיתוח, אין צורך להשקיע זמן ומחשב, יחד עם זאת ישנם חסרונות מהותיים בעבודה עם מערכת קיימת, כי המערכת פותחה ע\"י החברה באופן אוניברסאלי, המטרה שלה זה להשתדל להתאים לכולם, הינכם \"שבויים\" של התוכנה, כאשר כל שינוי שתרצו לעשות במערכת תשלמו על כך מאות שקלים על שעת פיתוח, חשוב להגדיש כי החברה שפיתחה לעולם לא תיתן למישהו מבחוץ לפתח פיצ'רים נוספים עבורכם וכמובן דבר אחרון והחשוב זה הנוחות העבודה שלכם, תארו לעצמכם שנכנסתם לחנות \"איקאה\" יש לכם מיליון חפצים בחנות, אך יחד עם זאת אתם צריכים רק חלק מועט מזה ושאר הדברים פשוט יפריעו לכם, גם כאן המצב זהה, למעשה מכל הכלים הדיגיטליים שיש במאגר המערכת לרוב הנכם צריכים רק חלק מזה או לחלופין, למרות שיש מבחר גדול של כלים, הנכם מצליחים ליצור משהו שמתאים רק לעסק שלכם.

חברת SBITSOFT עוסקת בפיתוח מערכות בהתאם לצרכי הלקוח ולאחר אפיון מקיף, צוות המפתחים בליווי מנהל פרויקטים יפתח עבורכם מערכת אשר תעזור לכם להגיע ליעדים אותם קבעתם, ובהתאם לכך גם להצלחה בה אתם מעוניינים.

ניהול מאגר לקוחות.
ניהול לקוחות פוטנציאלים (לידים).
ניהול מחלקות, עובדים, התראות ועוד.
ניהול מאגרי מידע.
דוחות מגוונים.
ניהול מלאי.
ניהול חיובים וסליקה.
חיבור למרכזיה.
הרשאות משתמשים.
עבודה ב-WEB ללא צורך בהתקנה.

מלאו את הפרטים הבאים: